“De trainers van InCompany hebben verstand van de reiswereld. Weten waar het over gaat. Met veel vakkennis waardoor er een grotere acceptatie bij de medewerkers is om de onderdelen van de training toe te passen.

Ons team heeft al eerder trainingen gehad, maar het resultaat is nog nooit zo goed geweest. Ze waren in het begin huiverig, maar wilden graag de omslag maken omdat de trainer hen begrijpt, weet waar ze tegenaan lopen en dit al zelf benoemd voordat ze er tegen aan gaan lopen.

Onze medewerkers doen met meer plezier hun werk. Ze weten er zelf meer uit te halen en de reacties van de klanten zijn positief. Het meedenken door de medewerker wordt door de klant enorm gewaardeerd. Daardoor hebben we meer omzet en is onze omzet upselling en cross-selling verdubbeld. Doordat ook de managers van de afdelingen zijn getraind op het coachen en begeleiden van de medewerkers wordt er nog steeds actief gecoacht op de KPI’s. Zo hebben we een duurzame verandering bereikt.”

Categories:

Tags:

Comments are closed