KLIK OP DE AFBEELDINGEN VOOR REVIEWS VAN ONZE KLANTEN

Loods5

“We hebben gekozen voor InCompany omdat hun voorstel voldeed aan alle besproken ontwikkelingspunten en perfect aan sloot bij de wensen van Loods 5. De toegevoegde waarde van InCompany zit in het op maat maken van de trainingen. Er is gedurende de trainingen veel met de praktijkvoorbeelden gewerkt die iedere deelnemer in heeft moeten sturen. Dit […]

Stadsschouwburg De Harmonie Leeuwarden

“Op aanraden van een ander theater is contact gezocht met InCompany. De wijze waarop onze vraag werd omgezet in een trainingstraject sprak ons zeer aan. Door de stijgende verkoop via internet is de rol van de baliemedewerkers de laatste jaren gewijzigd. Meerwaarde van baliemedewerkers bij contact met de gast zit in extra informatievoorziening, verlenen van […]

Pharos Reizen

“Pharos Reizen van ANWB is specialist in autovakanties in Europa. Wij staan voor de “beste koop” in autovakanties en daarnaast willen wij een sympathieke organisatie gevonden worden. Het CCC van Pharos Reizen is het kanaal waar onze klanten door persoonlijk (telefonisch) contact, hun vakantie boeken. Vanwege de talrijke goede ervaringen van partners in de reisbranche […]

Eurocamp

“Wij hebben gekozen voor InCompany omdat we op zoek waren naar een bedrijf met ervaring in onze branche. De ervaring die is de toegevoegde waarde van InCompany. Dit maakt dat er erg praktijkgericht getraind kan worden. InCompany heeft de verkoopvaardigheden zowel via de telefoon als per e-mail en chat getraind. De trainingen zijn erg goed […]

Leidse Schouwburg

“InCompany? De trainer wist in no time de neuzen van het team één kant op de krijgen om die extra service standaard service te maken. Daarbij gaf ze ons, ongevraagd maar welkom, advies over hoe wij als leidinggevenden het kaartverkoopteam konden informeren en daarmee motiveren. Waardevol voor ons was, dat er mét het team kwaliteitsafspraken […]

Totaalmarkt.nl

“Nadat we besloten dat de kwaliteit van het telefonisch contact met de onze klant verbeterd moest worden en we de verkoop verder wilde stimuleren hebben we met InCompany een trainingstraject op maat samengesteld. Daarbij zijn zowel de verkopers als de back-office (w.o. de afdelingen orderverwerking en debiteurenbewaking) getraind. Naast het trainen monitorde InCompany elke drie […]

Buro Scanbrit

“De trainers van InCompany hebben verstand van de reiswereld. Weten waar het over gaat. Met veel vakkennis waardoor er een grotere acceptatie bij de medewerkers is om de onderdelen van de training toe te passen. Ons team heeft al eerder trainingen gehad, maar het resultaat is nog nooit zo goed geweest. Ze waren in het […]

Beta Kantoorstoelen

“InCompany traint met nieuwe commerciële inzichten, creativiteit en een grote dosis enthousiasme wat structurele veranderingen en verbeteringen opleveren. Er wordt op een zeer praktijkgerichte manier getraind en alle opgedane kennis is direct bruikbaar in de praktijk. Een inhoudelijk goede training en de interactieve werkwijze is zeer gewaardeerd.”

Louvre Hotels

“De veranderde markt vroeg van onze hotelmanagers in de Benelux een stevige mindswitch: een andere aanpak naar onze gasten en prospects. Samen met InCompany hebben we die kunnen bereiken. Onze hotelmanagers en assistent-hotelmanagers zitten inmiddels stevig in hun nieuwe rol. Met trainingsprogramma’s, advies en speciaal e-News blijft InCompany ons scherp houden.”

CSU

Review volgt.

Dive and Travel

“Dive and Travel heeft een aantal trainingen bij InCompany gevolgd. Trainingen die makkelijk toepasbaar zijn en waarbij je snel resultaat ziet doordat er een makkelijke communicatie ontstaat met de klant. Al onze reizen worden verkocht aan de hand van reisvoorstellen, daarom willen we gerichter voorstellen maken en een nauwere correspondentie band met de klant creëren. […]

Dealerleasing

“Op het moment dat wij onze dienstverlening verder wilde optimaliseren hebben we InCompany gevraagd ons daarbij te helpen. Ze waren op dat moment een zakenrelatie van ons. Commerciële bewustwording en kritisch kijken naar jezelf waren belangrijke items in het trainingstraject. InCompany heeft zowel onze verkopers (op het call center en in de showroom) en de […]