Our Core Values

High Quality

Our ingredients are delicately sourced with both time and care by using the highest standards and regulations possible.


Responsibility

It is our job as humans to protect this wonderful planet we live on. We practice all acts of sustainability possible.


Community

We value the connections we’ve made within this wonderful community and want to continue to grow + nourish them.


Innovation

Creativity is in our blood. It’s why Savor exists in the first place. We are constantly finding new ways to innovate.

Loods5

“We hebben gekozen voor InCompany omdat hun voorstel voldeed aan alle besproken ontwikkelingspunten en perfect aan sloot bij de wensen van Loods 5. De toegevoegde waarde van InCompany zit in het op maat maken van de trainingen. Er is gedurende de trainingen veel met de praktijkvoorbeelden gewerkt die iedere deelnemer in heeft moeten sturen. Dit […]

Stadsschouwburg De Harmonie Leeuwarden

“Op aanraden van een ander theater is contact gezocht met InCompany. De wijze waarop onze vraag werd omgezet in een trainingstraject sprak ons zeer aan. Door de stijgende verkoop via internet is de rol van de baliemedewerkers de laatste jaren gewijzigd. Meerwaarde van baliemedewerkers bij contact met de gast zit in extra informatievoorziening, verlenen van […]

Pharos Reizen

“Pharos Reizen van ANWB is specialist in autovakanties in Europa. Wij staan voor de “beste koop” in autovakanties en daarnaast willen wij een sympathieke organisatie gevonden worden. Het CCC van Pharos Reizen is het kanaal waar onze klanten door persoonlijk (telefonisch) contact, hun vakantie boeken. Vanwege de talrijke goede ervaringen van partners in de reisbranche […]

Eurocamp

“Wij hebben gekozen voor InCompany omdat we op zoek waren naar een bedrijf met ervaring in onze branche. De ervaring die is de toegevoegde waarde van InCompany. Dit maakt dat er erg praktijkgericht getraind kan worden. InCompany heeft de verkoopvaardigheden zowel via de telefoon als per e-mail en chat getraind. De trainingen zijn erg goed […]

Leidse Schouwburg

“InCompany? De trainer wist in no time de neuzen van het team één kant op de krijgen om die extra service standaard service te maken. Daarbij gaf ze ons, ongevraagd maar welkom, advies over hoe wij als leidinggevenden het kaartverkoopteam konden informeren en daarmee motiveren. Waardevol voor ons was, dat er mét het team kwaliteitsafspraken […]

Totaalmarkt.nl

“Nadat we besloten dat de kwaliteit van het telefonisch contact met de onze klant verbeterd moest worden en we de verkoop verder wilde stimuleren hebben we met InCompany een trainingstraject op maat samengesteld. Daarbij zijn zowel de verkopers als de back-office (w.o. de afdelingen orderverwerking en debiteurenbewaking) getraind. Naast het trainen monitorde InCompany elke drie […]

Buro Scanbrit

“De trainers van InCompany hebben verstand van de reiswereld. Weten waar het over gaat. Met veel vakkennis waardoor er een grotere acceptatie bij de medewerkers is om de onderdelen van de training toe te passen. Ons team heeft al eerder trainingen gehad, maar het resultaat is nog nooit zo goed geweest. Ze waren in het […]

Beta Kantoorstoelen

“InCompany traint met nieuwe commerciële inzichten, creativiteit en een grote dosis enthousiasme wat structurele veranderingen en verbeteringen opleveren. Er wordt op een zeer praktijkgerichte manier getraind en alle opgedane kennis is direct bruikbaar in de praktijk. Een inhoudelijk goede training en de interactieve werkwijze is zeer gewaardeerd.”

“De uitdaging van het trainen is niet alleen het overbrengen van kennis en vaardigheden, maar vooral het opbouwen van een fijne relatie met de deelnemersgroep. Een goed contact en een prettige sfeer zijn essentieel voor het stimuleren van het leerproces. Als iedereen zich op zijn of haar gemak voelt en plezier heeft in de training […]

Margreet Snaas