Pharos Reizen
Pharos Reizen van ANWB is specialist in autovakanties in Europa. Wij staan voor de “beste koop” in autovakanties en daarnaast willen wij een sympathieke organisatie gevonden worden. Het CCC van Pharos Reizen is het kanaal waar onze klanten door persoonlijk (telefonisch) contact, hun vakantie boeken. Vanwege de talrijke goede ervaringen van partners in de reisbranche die ons vertelden over de persoonlijke, prikkelende en uitdagende aanpak van InCompany en het feit dat zij als geen ander de processen in de reiswereld kennen, kozen wij voor dit trainingsbureau.
Groot voordeel van InCompany is dat ze een training op maat voor de organisatie kunnen samenstellen. Voor Pharos Reizen hebben wij daarom samen met InCompany een training op maat samengesteld waarin wij ook onze nieuwe strategie konden verweven. Direct na de training zagen wij het positieve effect aan de telefoon, los van een aanzienlijke conversieverhoging zagen wij ook het ontstane enthousiasme en de dynamiek tussen de collega’s.
Eric Serrarens
Manager Sales & Distributie
Leidse Schouwburg
InCompany? De trainer wist in no time de neuzen van het team één kant op de krijgen om die extra service standaard service te maken. Daarbij gaf ze ons, ongevraagd maar welkom, advies over hoe wij als leidinggevenden het kaartverkoopteam konden informeren en daarmee motiveren.
Waardevol voor ons was, dat er mét het team kwaliteitsafspraken werden gemaakt in plaats van dat er regels werden opgelegd. Hierdoor werden de training en de afspraken direct gedragen door het hele team. Een aanrader!
Buro Scanbrit
De trainers van InCompany hebben verstand van de reiswereld. Weten waar het over gaat. Met veel vakkennis waardoor er een grotere acceptatie bij de medewerkers is om de onderdelen van de training toe te passen.
Ons team heeft al eerder trainingen gehad, maar het resultaat is nog nooit zo goed geweest. Ze waren in het begin huiverig, maar wilden graag de omslag maken omdat de trainer hen begrijpt, weet waar ze tegenaan lopen en dit al zelf benoemd voordat ze er tegen aan gaan lopen.
Onze medewerkers doen met meer plezier hun werk. Ze weten er zelf meer uit te halen en de reacties van de klanten zijn positief. Het meedenken door de medewerker wordt door de klant enorm gewaardeerd. Daardoor hebben we meer omzet en is onze omzet upselling en cross-selling verdubbeld. Doordat ook de managers van de afdelingen zijn getraind op het coachen en begeleiden van de medewerkers wordt er nog steeds actief gecoacht op de KPI’s. Zo hebben we een duurzame verandering bereikt.
Paula Chaudron
general manager
Dealer leasing.nl
Op het moment dat wij onze dienstverlening verder wilde optimaliseren hebben we InCompany gevraagd ons daarbij te helpen. Ze waren op dat moment een zakenrelatie van ons.
Commerciële bewustwording en kritisch kijken naar jezelf waren belangrijke items in het trainingstraject. InCompany heeft zowel onze verkopers (op het call center en in de showroom) en de backoffice getraind op mondelinge en schriftelijke communicatie.
De trainingen zijn zeer positief ontvangen. Dagelijks kunnen de geleerde vaardigheden in de praktijk worden toegepast. Onze communicatie naar de klant is een stuk eenduidiger en effectiever geworden.
Harrold van de Ven
Algemeen directeur