Louvre Hotels

De veranderde markt vroeg van onze hotelmanagers in de Benelux een stevige mindswitch: een andere aanpak naar onze gasten en prospects. Samen met InCompany hebben we die kunnen bereiken. Onze hotelmanagers en assistent-hotelmanagers zitten inmiddels stevig in hun nieuwe rol. Met trainingsprogramma's, advies en speciaal e-News blijft InCompany ons scherp houden.

Eurocamp

Wij hebben gekozen voor InCompany omdat we op zoek waren naar een bedrijf met ervaring in onze branche. De ervaring die is de toegevoegde waarde van InCompany. Dit maakt dat er erg praktijkgericht getraind kan worden.

InCompany heeft de verkoopvaardigheden zowel via de telefoon als per e-mail en chat getraind.

De trainingen zijn erg goed ervaren. Een inhoudelijk goed en de interactieve werkwijze werd zeer gewaardeerd door onze medewerkers.

Ook de behaalde resultaten zijn goed. We merken dat onze medewerkers goed en enthousiast aan de slag zijn gegaan met het geleerde in de training. Dit zorgt voor een nog hoger service niveau en betere conversiecijfers.

Barbara Schinkel
Customer Contact Manager Eurocamp

Club@frica

“Practice what you preach”!

Sterk dat InCompany ons proactief benaderd en voorstelde om ons team te monitoren, aan de hand van mystery calls. Wat volgde was een heldere trainingsaanpak met duidelijke verbeterpunten en een meetbare onderbouwing waarom dit tot het gewenste resultaat zou leiden.
Een uitdagend trainingstraject volgde, met een trainer die het team enthousiast kreeg, door goede balans tussen veilige sfeer en kritische noot. Kwaliteitsafspraken met het team en follow-up zorgen voor goede verankering in de organisatie. Ook een meerwaarde is het toetsen of meedenken met veranderingen in visie of strategie.
Onderscheidend op persoonlijk contact en beste reisadvies voor Zuidelijk en Oost-Afrika, vraagt van onze specialisten meer, dan lokale kennis van het land en commerciële vaardigheden. InCompany voelt dat goed aan en daarom dit jaar wederom een training voor ons team.

Dennis Hulshoff
Directeur

Dive and Travel

Dive and Travel heeft een aantal  trainingen bij InCompany gevolgd. Trainingen die makkelijk toepasbaar zijn en waarbij je snel resultaat ziet doordat er een makkelijke communicatie ontstaat met de klant.

Al onze reizen worden verkocht aan de hand van reisvoorstellen, daarom willen we gerichter voorstellen maken en een nauwere correspondentie band met de klant creëren. Door het volgen van deze trainingen is onze conversie op uitgebrachte voorstellen verhoogd. Tevens geven we nu ook meer aandacht aan upselling waardoor de gemiddelde reissom hoger uitkomt. Bijkomend voordeel is een andere mentaliteit bij de medewerkers en een betere werksfeer doordat iedereen weet waar hij/zij aan toe is en meer handvatten heeft om zijn/haar conversie te verhogen.

InCompany is een informele organisatie, makkelijk om mee te communiceren en denkt echt mee met de situatie van het bedrijf. De trainingen zijn erg leuk, leerzaam, soms confronterend maar zorgen ervoor dat iedereen weer met een fris gevoel kijkt naar de contacten met de klant. Het wordt een sport om een voorstel zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij de wensen van de klant.

Sander Koele
directeur Dive and Travel