Bij vele webwinkels zorgen wij voor excellente dienstverlening en staan wij garant voor een verbeterd commercieel resultaat. Een greep uit ons aanbod:

Verkooptraining Scoren aan de lijn
Training Proactief Outbound bellen
Training Effectief Chatten met de klant
Training Telefonisch Verkopen
Training Klachten en slecht nieuwsgesprekken
Training Tackelen van lastige situaties
Training Debiteurenbeheer
Training Het schrijven van succesvolle offertes

Om meer rendement uit uw investering te halen gaan onze trainingen vaak samen met coaching on the job, Mystery Call Onderzoeken / Mystery Mail Onderzoeken en Monitor Klantcontacten.

totaalmarkt

Klant aan het woord:

Nadat we besloten dat de kwaliteit van het telefonisch contact met de onze klant verbeterd moest worden en we de verkoop verder wilde stimuleren hebben we met InCompany een trainingstraject op maat samengesteld. Daarbij zijn zowel de verkopers als de back-office (w.o. de afdelingen orderverwerking en debiteurenbewaking) getraind.

Naast het trainen monitorde InCompany elke drie maanden ook de kwaliteit van onze dienstverlening. Op basis van de door ons aangeleverde telefoongesprekken en correspondentie kregen we zo een helder beeld.

De trainer is een zeer kundig persoon die de verbeteringen goed kan overbrengen naar de medewerkers, en kan goed onderbouwen waarom deze verbeteringen toegepast moeten worden. De trainer is commercieel ingesteld en herkent direct ieder klein verkoopsignaal.

De getrainde personen zijn alle positief over de gegeven trainingen en de kwaliteit van de binnendienst is erg verbeterd.

Pierre van den Helm
directielid Totaalmarkt.nl