Verkopen is een vaardigheid, waarin u kunt trainen. Een combinatie van vragen stellen, u verplaatsen in de klant en vakkennis. Met goede ideeën komen en enthousiast matchen van uw producten aan de wensen van de klant. En op een goede manier doorpakken naar resultaat.

Onze aanpak
InCompany daagt uit om met nieuw enthousiasme te verkopen. In teamverband geprikkeld en met persoonlijke aandacht door individuele coaching. Met heldere afspraken met de leidinggever voor coaching en begeleiding. Onze aanpak, waarin het trainen van de ‘interne coach’ een belangrijke rol speelt, zorgt voor blijvende verandering en omzetverhoging. Samen met u bereiken we duurzaam resultaat!

  • Wat levert het u op?
    U traint en bespreekt eigen praktijksituaties.
  • U ervaart hoe u anders kunt kijken naar situaties en ontdekt mogelijkheden die tot beter resultaat leiden.
  • Praktische tips&tools om gemakkelijker proactief met klanten om te gaan, zowel face-to-face als per telefoon of e-mail.
  • U spreekt al uw kwaliteiten en mogelijkheden aan.
  • Door het vaststellen van uw persoonlijke doelen en individuele training on the job.
  • Vaste patronen maken plaats voor het kiezen hoe u de situatie gaat aanpakken.
  • Heldere (kwaliteits-)afspraken, ook over coaching en begeleiding, maken dat niet alleen u maar ook uw team effectiever gaat werken.

Prioriteiten kiezen we vooraf samen met u, zoals:

  • Klanten direct boeien en binden
  • Telefonisch verkopen
  • Vervolgafspraken maken
  • Upselling/cross-selling
  • Chatten met uw klanten
  • Effectieve offertes
  • Doorpakken naar verkoopresultaat
  • Aftersalesgesprekken
  • Outbound bellen
  • Slecht-Nieuwsgesprekken
  • Omgaan met klachten